نرخ طلا در بازار امروز مشهد (۲خرداد۱۴۰۳) از دستاورد‌های سیدالشهدای خدمت؛ یارانه نقدی ۴ برابر شد همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از تاریخ اجرای قانون انجام خواهد شد واردات در ازای صادرات غیرکشاورزی اجرا می‌شود بازار مشهد التهابی ندارد ۷۱ کیلوگرم شمش طلا فروخته شد (۱ خرداد ۱۴۰۳) دستاورد‌های آیت‌ا... رئیسی برای اقتصاد ایران اصلاح زیرساخت‌های اقتصادی در دولت سیزدهم آپارتمان‌های ۸۵ متری را در منطقه ایثارگران مشهد پیدا کنید (۱ خرداد ۱۴۰۳) صنعت بیمه در فروردین سال جاری ۸.۹ همت خسارت پرداخت کرده است جریمه سنگین در انتظار بانک‌های متخلف در پرداخت تسهیلات مسکن واکنش بورس به خبر شهادت رئیس جمهور چه بود؟ | گزارش وضعیت بازار سهام ( یکم خرداد ۱۴۰۳) حباب سکه پس از شهادت رئیس‌جمهور افزایش یافت + علت (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت کارخانه‌ای محصولات سایپا اعلام شد + جدول صادرات ۹۰ درصد طلای سرخ از ایران است | سهم پایین زعفران ایران از تجارت دنیا نحوه صدور و نقد کردن چک‌های بانکی تغییر کرد آینده اقتصاد ایران پس از درگذشت آیت‌الله رئیسی چه می‌شود؟ | نمونه‌های تاریخی چه می‌گوید؟ مستاجران تا ۵ سال فرصت شکایت از صاحب‌خانه را دارند | در چه صورت می‌توان شکایت کرد؟ قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه شنبه، یکم خرداد ۱۴۰۳) سوءاستفاده دلالان ارز از شهادت رئیس‌جمهور سهمیه بنزین خردادماه بدون تغییر شارژ شد تخلف یک شرکت تولیدی محصولات چرمی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در مشهد و پلمب آن زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام‌عدالت مشخص شد؟
سرخط خبرها

بازار سرد میوه مشهد در آستانه شب یلدا | آخرین نرخ میوه شب یلدا در بازار مشهد (۲۸ آذر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۰۹۴۶
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
بازار سرد میوه مشهد در آستانه شب یلدا | آخرین نرخ میوه شب یلدا در بازار مشهد (۲۸ آذر ۱۴۰۲)
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مشهد گفت: در آستانه شب یلدا هنوز بازار فروش میوه گرم نشده است.

حمید آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره وضعیت بازار میوه در آستانه شب یلدا تصریح کرد: در آستانه شب یلدا هنوز بازار فروش میوه گرم نشده است و پیش‌بینی می‌شود فردا و پس‌فردا تقاضا برای خرید میوه نسبتا افزایش پیدا کند.

وی درخصوص نرخ میوه‌هایی که عموما در شب یلدا استفاده می‌شود، گفت: در حال حاضر در بازار خرده‌فروشی کدو حلوایی که به طور معمول از شهر‌های یزد و فریمان به مشهد وارد می‌شود هر کیلوی آن بین ۱۸ تا ۲۰ هزارتومان است. همچنین هندوانه که از شهر‌های جنوبی کشور مثل چابهار و ایران‌شهر وارد می‌شود در سطح شهر ۲۲ تا ۲۵ هزارتومان و هندوانه خطی ۱۸ تا ۲۰ هزارتومان به فروش می‌رسد.

وی افزود: انار ساوه و شیراز هر کیلو با نرخ ۴۰ تا ۶۰ هزارتومان به فروش می‌رسد. در این بین پرتقال جنوب حدود ۵۰ هزارتومان و پرتقال شمال ۱۵ تا ۲۵ هزارتومان به فروش می‌رسد. سیب درجه یک هم بین ۴۰ تا ۵۰ هزارتومان معامله می‌شود.

به گفته آزادی، با توجه به اینکه زمینه عرضه خرمالو کم شده است هر کیلو خرمالو با افزایش قیمت بین ۶۰ تا ۷۰ هزارتومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مشهد یادآورشد: حدود ۲۰ درصد از بهای تمام شده میوه مربوط هزینه حمل‌ونقل است که اختلال به وجود آمده در عرضه بنزین از دیروز ممکن است تاثیر موقتی بر نرخ میوه داشته باشد.

در حال حاضر در سطح شهر مشهد حدود ۱۷۰۰ میوه‌فروشی فعالیت می‌کنند که سود خرده‌فروشی آن‌ها بین ۱۵ تا ۳۰ درصد است. در آستانه شب یلدا علاوه بر میوه‌فروشی‌ها، ۳۰جایگاه موقتی عرضه مستقیم میوه برای شهروندان درنظر گرفته شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->